Från:
http://www.ifgota.se/forum/showthread.php?tid=2028
Intresseanmälan: Fokus Vårruset 14/5, uppstartsamling ti 14/1
Nästa träff så tar vi och går igenom det gemensamma träningsprogrammet och hur Du kan med det som bas skräddarsy det för Dig.
/Lars
Efter tisdagens träning så går vi igenom träningsprogrammet inför Vårruset. Även de tjejer som satsar på GV kan haka på.
Nycklar ut vilka pass som är viktigast och varför.
Vi körigång så fort träningen är avslutad någon gång ~19 den 18/2. [Ändrat datum]
/Lars
Lundegård: Är det försent att delta i träningsprogrammet till vårruset???
lyssna på det.. ?
lyssna på det.. ?
Det går bra. Bra för då får du lite teoribakgrund till passen.
/Lars
lyssna på det.. ?
/Lars
Tack Lars!
lyssna på det.. ?
/Lars
Tack Lars!
Hej!!! Jag måste tyvärr dra mig ur denna roliga satsning i år! Vill jag vara med vill man vara det till 100% och det kan tyvärr inte jag än jag hoppas denna chans kommer att komma igen!!! Kommer i varje fall försöka vara med på några tisdags och lördagsträningar framöver lyckat till alla tjejer!!!!!!
/ Emma
Jag har svårt att vara med 11/2, men har nog ändå tillräckligt med "bakgrund" till träningspassen, eller?
Jag har fått problem med en baksida i halkan och det dåliga fästet som varit och har bara joggat lite senaste 10 dagarna. Ska nu avstå löpning helt i 2 veckor för att se om det blir bättre. Suck.
UPPSKJUTET!
Jag behöver åka till Sthlm imorgon kväll. Och så har jag inte programmet färdigt.
Nytt datum. 18/2. (ändrar ovan)
/Lars
Körde genomgången.
Linda, Anna, Anne och Linnea var med. Sedan hakade Leif, Dan, Larsa och någon grabb till med.
Vi hade en liten önskestund också. Bra konstruktiva förslag. Kommer göra lite justeringar.
/Lars
Jag har haft skadeproblem i mer än två månader och har missat alldeles för mycket träning för att det ska kännas meningsfullt att "satsa" på Vårruset.
Jag har börjat springa igen, men 35 km i veckan är inte något jag kan kalla träning för tävling. Om jag överhuvud taget springer Vårruset blir det som deltagare i ett lag med jobbet.