2010-08-14 Lö Löp Tävling Brunskogsloppet 10 km
http://www.progress.se/index.php?page=p4
Anmäl dig här.
Klasser: Dam/herrklass seniorer, veteraner D40/H40, D50/H50, D60/H60
<Klass> <Namn> -<f-Ã¥r>
Exempel:
H40 Lars Lundegård -65
Anmäl dig senast 6/8.
/Lars
Hej Lars!
Du kan sträcka ut anm.tiden om du vill till 12 augusti nästa torsdag, hinner registrera anmälda löpare. Efteranmälningsavgift endast på vid direktanmälning på lördag. jag ser anm här och kan skriva in fortlöpande.
Lite info: I morgon ska jag och folk från suveräna Moelven Edanesågen köra ut mängder med barkflis=då kan det kan få regna mer om det vill men 1km terrängavsnittet blir ändå inte blött som förra året. I nuläget dryga 50-talet anmälda. Lagom fin lördag 14 augusti och 150 deltagare skall vara rimligt.
Ã?r det sista dag att anm sig..
Eller Torsdag den 12/8 Mvh Rudner
Ã?r det sista dag att anm sig..
Eller Torsdag den 12/8 Mvh Rudner
Skriv upp dig här tom den 12e sen får Gunnar summera det hela.
Jag ser till så att Kauko sätter in anmälningsavgiften.
/Lars
Tror jag måste skippa detta lopp så drar tillbaka min anmälan
/Thomas
Kan nog ta din plats Thomas!
L-O: Du har förbud på dessa by-lopp.
Leta upp ett 5-10000m lopp eller ett 10km lopp i nån större stad.
/Lars
"Hemmabylopp" måste ju va tilllåtna. Min filosofi, tävling är bästa träningen funka iaf på multisport ;-)
Man kan se på olika sätt..."Bylopp" om man nu vill kalla det så bidrar till att öka intresset för löpning allmänt som annars kan dö ut om inga lopp finns, typ Arvikatrakten de senaste åren. Deltagare i bylopp (100-talet deltagare) sporras att kanske t o m satsa vidare på att åka ända till Karlstad och vara med i Stadsloppet...som då växer, bra eller dåligt, men precis så sa många som deltog förra året i byloppet. I lördags drog jag 20 mil t o r Karlstad-Häljeboda och sprang där istället för ett snabbdistanspass. Kommer ingen så lägger de snart ner, det är ett sätt att se, rätt eller fel.
Gött o höra Gunnar!! Några kompisar som aldrig tävlat tidigare ska vara med tack vare Brunskogsloppet! Riktigt kul!