IF Götas forum

Full version: Hemsida?
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag ser med glädje att vi blir fler och fler!
Men...då ökar också mängden inlägg på forumet och fler ska nås med information.
Just nu har vi mest forumet som infokanal, men det kan vara svårt att hitta det man letar efter ibland och lätt att missa något viktigt.

Därför ställer jag frågan om vi bör ha en hemsida för att strukturera upp och få bättre möjligheter att samla all information. T ex saknar jag en bra tävlingskalender, och träningskalender eller en kombination. �ven foton, tävlingsrapporter och länkar kan vara bra att samla ihop.

Om någon kan hjälpa till med det tekniska så skulle jag kunna ta på mig att administrera en sån sida. Fast innehållet står vi för alla..

Behöver vi en hemsida??
Det har jag tänkt på måga gånger! Jag tycker definitivt vi behöver en hemsida. Hjälper gärna till med material till en sådan hemsida

/Thomas
Japp, det är viktigt att vi kan få till det så att många kan uppdatera med någon sån här bloggat eller wiki teknik.
/Lars
Eller så kan man välja alternativet att starta en facebookgrupp där man kan lägga lägga in bilder, tävlingsberättelser, tävlingsscheman osv. Då krävs det inte så mycket jobb att underhålla, bygga upp sidan osv.
Det finns ju också en sida på IF Götas officella hemsida (under Träning->Långlöpning) som kanske borde uppdateras med en länk till forumet, där all träningsplanering ske, samt till ev hemsida/facebookgrupp eller vad det nu blir.

Just nu kan man hitta nedanstående information där:

Gemensamma träningspass:

Tisdag 17.30 Korta intervaller Våxnäshallen (intervallstart 18.00)
Onsdag 18.00 LÃ¥ngdistans tillsammans med Karlstad Multisport med samling vid TietoEnator
Torsdag 11.30 Intervaller tillsammans med Karlstad Multisport i Mariebergsskogen
Lördag 9.30 Långa intervaller utomhus tillsammans med Karlstad Multisport med samling vid Våxnäshallen
Söndag 9.30 Distans på Skutberget
Referens-URL:er