FB grupp - Utskriftsvänlig version +- IF Götas forum (http://forum.ifgota.se) +-- Forum: Föreningen (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Löpgrupp medel (/forumdisplay.php?fid=26) +--- Ämne: FB grupp (/showthread.php?tid=1232) |
FB grupp - MarcusH - 20110913 18:50 Härligt att träffa er alla idag trots att jag inte har en blekaste vilka ni är:-). Skulle man kunna tänka sig att starta en liten grupp på FB så att det är lite lättare att hålla kontakten? Marcus RE: FB grupp - Lena - 20110913 20:51 MarcusH Skrev: Härligt att träffa er alla idag trots att jag inte har en blekaste vilka ni är:-). Skulle man kunna tänka sig att starta en liten grupp på FB så att det är lite lättare att hålla kontakten?
Marcus
RE: FB grupp - Leif.B - 20110914 09:27 MarcusH Skrev: Härligt att träffa er alla idag trots att jag inte har en blekaste vilka ni är:-). Skulle man kunna tänka sig att starta en liten grupp på FB så att det är lite lättare att hålla kontakten?
Marcus
RE: FB grupp - mjcswe - 20110914 20:14 Ska se vad jag kan göra. Men det blir först efter Tjurruset. /Malcolm RE: FB grupp - MarcusH - 20110915 14:03 Låter bra det. Lycka till på tjurruset. mjcswe Skrev: Ska se vad jag kan göra.
Men det blir först efter Tjurruset. /Malcolm
|