Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Utskriftsvänlig version +- IF Götas forum (http://forum.ifgota.se) +-- Forum: Föreningen (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Långdistansarna (/forumdisplay.php?fid=17) +--- Ämne: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb (/showthread.php?tid=918) |
Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Sören - 20110109 17:01 Det börjar dra ihop sig till 6-timmars den 5 februari. Därför vill jag att ni som har möjlighet att hjälpa till då bokar in den lördagen och/eller fredag. Som vanligt behövs det folk för att hämta material på Tingvalla, ställa iordning i hallen och fixa mat och dryck på fredagen. På lördag ska det sista fixas till, mat och dryck ska ställas upp, nummerlappar delas ut m.m. Under loppet ska löparna servas med dricka, mat och gott humör. Efter loppet ska det plockas bort och städas innan vi kan gå hem. Ni kan även hjälpa till under en del av lördagen, all hjälp är välkommen! /Sören FUNKTION�RSLISTA Fredag (5 pers) Lars L Lennart E Rudner André Henrik Lördag (7 pers) Dan Daniel B Leif Erik Anders Anders Kauko Per J RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110109 17:54 Jag är med på fredan. [edit] /Lars RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - felix - 20110109 17:57 Jag kan hjälpa till på Fredagen-slutar jobbet 1630-ledig efter 1630-Hörs Lennart E RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Rudner - 20110113 16:44 Kan också hjälpa till på fredag ifall det behövs.. Mvh Daniel Rudner RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110120 19:42 Jag har ett problem. Jag vill egentligen springa 3000m i �rebro, http://www.kfumorebrofriidrott.se/page/orebro_runners_trophy Tror att jag delar det problemet med Lennart, och kanske någon mer. Frågan är om vi som grupp kan lösa det. #1 är att klara av detta arrangemang. Sen om det finns möjlighet, läs överkapacitet i arrangörsstaben, så kan vi även tävla. Jag vill att ALLA funderar på om de har möjlighet att hjälpa till. - Ni som inte kan kan redan nu fundera på en ursäkt/förklaring :-) RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - DBrånn - 20110120 22:23 Jag kan troligtvis vara med och hjälpa till under Lördagen. �rebro Runners Trophy är för kort för mig och ja är inte häller redo att så här kort efter min skada tävla. Får bli tidig träning innan eller så springer ja ifrån ett tag när tävlingen pågår. Nog bäst att springa ifrån lite under loppet när allt flyter, antar att det är mäst att göra innan start. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Dan - 20110123 15:12 Jag kan va med jag med . Ska jag ta med spelarn och sköta musiken under loppet som föra året. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110123 19:18 Jag prata med Johan idag. Vi behöver 5 funktionärer om hjälper till på fredan och 7 på lördan. Jag gör en lista högst upp i sören inlägg. /Lars RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110123 21:29 Dan Skrev: Jag kan va med jag med . Ska jag ta med spelarn och sköta musiken under loppet som föra året.
RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Sören - 20110123 22:54 Bra att du tar tag i det här, Lars! Själv ska jag ju på träningsläger den helgen..vet inte om datum var bestämt för 6-timmars när vi bokade resan. Vi får samla de som kommer på tisdagsträningen och försöka få så många som möjligt att komma och hjälpa till. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Leif Sjöström - 20110124 09:16 Jag kan va med på Lördagen. Kanske inte hela dagen, men några timmar åtminstone. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Erik_Olsson - 20110125 14:08 Jag anmäler mig som funktionär på Lördagen. Mvh Erik RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - skåne anders - 20110125 20:28 kan vara med på lördagen. m.v.h. anders RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Anders E - 20110126 16:29 Jag kan vara med och hjälpa till på lördagen. /Anders RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - perjung - 20110130 09:26 Jag kan också hjälpa till nästa lördag! RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110131 12:56 From: Johan Engberg [mailto:johan.engberg@ifgota.se] Sent: den 31 januari 2011 11:51 To: Lundegård Lars (Consultant) Cc: 'Simon Hidén IF Göta Karlstad' Subject: SV: 6-Timmars Kanon Lars, På fredag kan vi samlas kl 19 i Våxnäshallen. Det pågår ungdomsträning fram till 19.30 men vi kan nog tjuvstarta lite med det som går. Simon och jag kommer och kanske några till så det kommer gå rätt fort på fredag kväll. Jag och Simon blir arbetsledare och vi tar fram en snabb plan för hur/vad vi gör fredag kväll. Ser ju bra ut för lördagen också, då kan vi samlas 08.00! Vi håller kontakten! Med vänlig hälsning. /Johan Engberg Från: Lundegård Lars (Consultant) [mailto:lars.lundegard@saabgroup.com] Skickat: den 31 januari 2011 09:16 Till: johan.engberg@ifgota.se Kopia: Lars Lundegård (lars.lundegard@taiga.org) �mne: 6-Timmars Hej! Nu har jag skrapat ihop ett antal funktionärer: http://www.ifgota.se/forum/showthread.php?tid=918 Vad vi skall kommunicera map tider och arbetsuppgifter. /Lars RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110205 19:26 Riktigt bra jobbat idag! Jag droppa in lite på slutet och fick se avslutningen på tävlingen och det så verkligen bra ordnat ut. Snygg kafeteria med stolar och bord, stolar åt tävlande, skyltar, bra speeker, bra musik, bra med utdelning av vätska/mat, ... Fredag (5 pers) Lars L (närvarande) Lennart E (närvarande) Rudner (kunde inte vara med sent på kvällen) André (frånvarande)) Henrik (frånvarande) Lördag (7 pers) Dan (närvarande) Daniel B (närvarande) Leif (frånvarande, magsjuka - så vi tackar för att han inte kom:-) Erik (närvarande) Anders (närvarande) Anders (närvarande) Kauko (närvarande) Per J (närvarande) BRA! /Lars RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Mona - 20110205 22:41 Eftersom jag var speaker på Götas Ungdomsspel för 2 helger sedan och hade kunder idag så var jag bara åskådare idag. �r uppbokad som funktionär på andra lopp under året. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110206 22:27 Mona: Japp, jag vet. Du har varit ganska flitig. Impad över att du tog speaker jobbet. Det finns flera som varit med på många arr, tex Larsa, Axel osv. Bra att vi fördelar jobbet. Det ska inte bara vara samma personer på alla arr. Det räcker med typ 2-3 arr/år. Speciellt om vi alla, efter förmåga, ställer upp. /Lars RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - Mona - 20110207 09:19 Brukar inte vara främmande för att prova på nya saker Håller med! Viktigt att alla drar sitt strå till stacken och hjälper till vid föreningens arrangemang. RE: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb - lundegard - 20110207 09:29 Jag har laggt ut lite länkar efter loppet. Alltid bra att det sprids även efter att arrangemanget är avslutat. - ultradistans.se - runnersworld.se --- Lite länkar: Från tidningarna: http://nwt.se/sport/friidrott/article847113.ece http://www.vf.se/sport/friidrott/gjermund-sorstad-missade-norska-rekordet-med-475-meter Resultat (inkl varvtider): http://www.ifgota.se/result/Uploaded/karlstad_6h_inne_2011.html /Lars |