Skriv svar  Skapa Ämne 
Vårruset
Författare Meddelande
Mona
athlete

Grupp: Registered
Status: Offline
Vårruset

Det har varit en pina för mig att möta Göta-gänget på tisdagskvällarna när ni tränat och jag inte kunnat vara med. Det har varit huvva jobbigt och tufft att helg efter helg inse att jag inte kan vara med och tävla. Jättejobbigt att inte kunna träna som jag så gärna vill!

Att jag var med igår var någonting som jag tvekade på in i det sista. Visste att kroppen inte mår bra av att pressas så hårt i nuläget. Var en chansning men det var värt allt! 18,50..3.46-tempo..äh, skiter i tiden! Njöt av varje minut av kvällen!!:-) Huvvans vad jag älskar att tävla!:-)

Jag hoppas på att tillfriskna så jag kan vara med på träningarna snart igen och kan börja tävla! Nu är jag mer motiverad än någonsin till att kämpa för att göra det bästa för kroppen trots att det kommer att innebära att jag missar en hel del tävlingar och träningstimmar, gillar verkligen inte att vila! Risken finns att jag inte kommer att kunna tävla något den här säsongen men det är ingenting jag vill tänka på i nuläget. Lever på hoppet!

Saknar er!!!

http://monahallberg.se/blogg/

Detta inlägg modifierades senast: 20110512 07:47 av Mona.

20110512 07:33
Besök denna användares hemsida Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: