Skriv svar  Skapa Ämne 
Växjö Marathon 15/10
Författare Meddelande
Anders E
Member

Grupp: Registered
Status: Offline
Växjö Marathon 15/10

Kommer troligen köra Växjö Marathon lör 15/10. De flesta har väl avslutat säsongen men jag lägger upp det här om det mot förmodan finns någon som är sugen att haka på. (Viss väderreservation, blir det blåst och regn skiter jag nog i det).

/Anders

20111005 10:37
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Anders E
Member

RE: Växjö Marathon 15/10

Bra väder! Blev skitnödig efter 2 varv (8 varvsbana). Blev dock inte akut förrän vid 2-3km kvar. Klarade dock att undvika att bli nya bajsmannen men fick hålla igen något och tappade kanske segern pga det. Konstigt lopp där de som ledde bröt/tappade så var i ledningen med ett halvt varv kvar. Förargligt att det inte räckte hela vägen men 3e plats och 2.39.22 är jag rätt nöjd med. Får se om det räcker till sm-start i Sthlm.

20111015 17:38
Fritte
Member

Anders E Skrev:
Bra väder! Blev skitnödig efter 2 varv (8 varvsbana). Blev dock inte akut förrän vid 2-3km kvar. Klarade dock att undvika att bli nya bajsmannen men fick hålla igen något och tappade kanske segern pga det. Konstigt lopp där de som ledde bröt/tappade så var i ledningen med ett halvt varv kvar. Förargligt att det inte räckte hela vägen men 3e plats och 2.39.22 är jag rätt nöjd med. Får se om det räcker till sm-start i Sthlm.

Bra jobbat Anders. Konstigt att ingen i klubben informerat dig om att alltid gå på toa innan ett lopp, men nu vet du ju efter egen erfarenhet. Om du fortsatt är sugen på Turkiet till våren så kan vi ju ta ett snack om detta framöver.

20111016 12:22
felix
Posting Freak

Strålande Anders-2,39 med problem-förväntar mig till nästa år
1:under 2.34 STH Marathon
2:under 33min 10km
LångIntervaller bara att köra med Henrik/Andree och KortIntervaller Per/Sören=1/2 uppfylls med råge-Lycka till Lennart E

20111016 12:49
Anders E
Member

Jag är medveten om detta fritte men det är inte så lätt när det står 15 stressiga löpare i toakön:-)

20111016 18:50
Skriv svar  Skapa Ämne 

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: