Skriv svar  Skapa Ämne 
Träning vinter 2010/2011
Författare Meddelande
L-O
Alfa

Grupp: Registered
Status: Offline
RE: Träning vinter 2010/2011

Bra! Det förklarar syftet med vissa pass!

När det gäller min personliga träning denna vinter så ska jag följa ett visst upplägg som inte är vidare komplicerat och där ingår "ännu inte" denna typ av löpning därav att jag inte "maxade" igår. Kanske rätt, kanske fel, vem vet? Dock så har tre personer som sprungit milen på ex under 30 minuter (den snabbaste fö på 27,56) rått mig till och sagt att man nu ska bygga grund och inte köra över syratröskeln och det borde vi rimligtvis ha gjort igår. Dessutom vet jag några fler i gruppen som inte har dessa pass i sin planering ännu!

Sen har jag ytterligare prb och det är att enda dagen som passar att jag ska köra med "oss" är på tisdagar beroende på hur jag jobbar och då önskar jag "helst" ha ett fullvärdigt pass med lite mindre syra och mer ansträngning för central kapacitet (hjärta lungor).

Styrka kör jag förövrigt på gym (idag 210kg knäbj 4x4) det är kanske fel sätt att träna styrka men jag tror på det!

Det går inte att byta ut FSNU på tis mot tors istället?!

Eller ska man bara bryta ihop och köra allt som erbjuds för jag vill ju så gärna köra med er (oss) på tisdagar! =)

20101208 23:25
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Träning vinter 2010/2011 - L-O - 20101208 23:25

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: